Интернет магазин по продаже мототехники, велотехники, детских товаров, коляски, ролики, самокаты, автокресла.
Головна



MotoVelo
Купить велосипед в киеве детский велосипед, дорожный велосипед, складной велосипед, горный велосипед Салют, Azimut, Ocean, Ardis, Mustang; коляски baby club, pierre cardin; мопеды, скутера, мотоциклы Viper, Zongshen; роликовые коньки, самокаты, автокресла
Наши контакты:
+38(099)525 73 36 - МТС
+38(098)022 97 01 - Киевстар



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Велосипедный, мотоцыклетный форум. Форум велосипедистов, мотоцыклистов » Велосипедный форум » Ответы на часто задаваемые вопросы (Выбор, ремонт, настройка велосипеда)
Ответы на часто задаваемые вопросы
ARTДата: Понедельник, 14.09.2009, 12:34 | Сообщение # 1
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 23
Репутация: 1
Статус: Offline
Гальма: класичні V-brake (гальмівна колодка притискається до обода) або дискові (останні витриваліші, але суттєво дорожчі).
Манетки перемикання передач: залежно від кількості передніх та задніх зірочок, стандартний набір комбінацій передач – 25-27. Реально найчастіше використовується 5-7.
Передній амортизатор: якщо передбачається поїздка помірному бездоріжжям, стрибки бровками тощо – бажано мати амортизатор передньої вилки.
Задній амортизатор: для екстремальних спусків з гір, де потрібна максимальне «розвантаження» рами у випадку наїзду на камінь тощо, необхідний задній амортизатор плюс додатковий амортизатор в раму.
Кермо: представлене двома типами – «класичне» та «рогате» (для шосейних велосипедів). Винос керма потрібно підбирати відповідно до зросту – чим вищий велосипедист, тим більша довжина виносу.
Сідло: може бути «класичним» або спортивним (завуженим). Для гірських поїздок – додатково підпружинене.

Найкращий час для того, щоб придбати якісний велосипед за прийнятною ціною – кінець зими та березень. Річ у тім, що напередодні відкриття велосипедного сезону, який на європейських теренах орієнтовно починається з другої половини квітня, у магазинах з’являються моделі нових колекцій. Як правило, вони дещо дорожчі за рахунок «чинника новизни» та рекламної розкрутки. А от безпосередньо перед цим виробники запроваджують знижки на велосипеди з минулорічних колекцій. Якщо йдеться про відомий авторитетний бренд, то ці «застарілі» моделі за своїми споживчими якостями практично нічим не поступаються «найсвіжішим» новинкам. І коли потенційний покупець прийде в потрібне місце у потрібний час, цілком реально зекономити до 20% за рахунок знижки.

Знайти велосипед

Перед покупкою варто поставити продавцеві 4-5 «стратегічних» питань, і якщо на них буде надано детальну аргументовну та прийнятну для вас відповідь, цим рекомендаціям можна довіряти.

По-перше: підбір велосипеда з урахуванням ваших антропометричних даних – зросту та ваги. Відомі виробники пропонують кілька розмірів рам залежно від зросту велосипедиста (як правило, 150 см, 160-170 см, 170-180 см та понад 180 см). Конкретне маркування може залежати від бренду, тому дуже важливо, щоб продавець-консультант підібрав з наявного в магазині асортимету велосипед вам «по зросту». Найпростіша рекомендація щодо висоти: якщо стати поруч з велосипедом, верхня труба рами має знаходитися на рівні стегна. Не слід забувати про особливості жіночих велосипедів: вони мають раму або без горизонтальної поперечини, або вона суттєво занижена.

По-друге, це підбір моделі відповідно до того, де і як ви плануєте кататися. Вибір тут широкий – так званий гірський велосипед (маунт-байк), «трюковий» BMX, шосейно-гірський (гібрид), шосейний та інші (див. класифікацію велосипедів).Умовно кажучи, якщо ви мрієте про швидкісні спуски з гір, вам мають порекомендувати іншу модель велосипеда, ніж коли ви плануєте «далекі заїзди» на швидкість дорогами з якісним покриттям.

По-третє, краще купувати велосипед в такому закладі, який може запропонувати також набір додаткового обладнання та аксесуарів: передні й задні крила, багажник, велофляга, шолом та щитки, пульсомір тощо. Як правило, магазини, що себе поважають, пропонують в цьому випадку знижку на це супровідне обладнання. Тому є сенс скласти перелік того, що може знадобитися в майбутньому, і купувати все в комплексі – і не соромитися запитувати про знижку. Якщо магазин готовий «скинути» 3-5% у випадку «комплексної» покупки – це непогана підстава купувати саме тут.

Окреме питання – спеціальний велосипедний одяг та взуття. Зрозуміло, що вбрання для велопрогулянок – справа особиста, але якісний велосипед за $400-500 і діряві шорти якось не дуже пасують один до одного. Що ж до велошолома та захисних аксесуарів, то без них поїздки можуть бути просто небезпечними. Тому краще, якщо продавець велосипеда зможе порекомендувати ще й порівняно недорогий, але якісний шолом – і при цьому, знову ж таки, не уникатиме питання про знижку.

І ще одна важлива річ – уточнити в магазині про сервіс, гарантійне та – обов’язково – післягарантійне обслуговування. Про останнє за власною ініціативою продавці розповідають неохоче. Але якщо ви придбали модель, що належить до «авторитетних» брендів, у спеціалізованих магазинах можна домовитися про здійснення сервісного обслуговування навіть після гарантійного терміну – причому за символічні гроші.

 
ARTДата: Понедельник, 14.09.2009, 12:34 | Сообщение # 2
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 23
Репутация: 1
Статус: Offline
Ціна має значення

На українському ринку наразі представлено кілька цінових сегментів велосипедів. За порівняно невеликої різниці в ціні споживчі якості цих класів можуть розрізнятися дуже відчутно.

До найнижчого класу належать велосипеди «ноу-нейм» (як правило, китайського виробництва) ціною до 1000 грн. Купувати такі велосипеди вкрай небажано. Тому подальші рекомендації варто сприймати виключно як пояснення, чому їх придбання в 99% буде недоречним, і за яким ознаками їх можна розпізнати.

«Бюджетні» велосипеди недосконалі конструктивно. У них застосовуть важкі сталеві рами, вони мають погану аеродинаміку та ергономіку (точніше, ергономіки в них немає взагалі). Крім цього, в таких моделях використовуюєть найдешевше обладнання – наприклад, передні та задні «перекидки» передач повністю виходять з ладу через рік-півтора більш-менш активного катання і подальшому ремонту не підлягають. Також нереально поміняти втулку, гальма та інше на щось краще. Колеса не мають протиударних ободів. Більше того, існують проблеми при підборі моделі під ріст велосипедиста. Набагато раціональніше «дозбирати» ще $100 і купити модель класом вище – за своїми характеристиками це буде зовсім інший велосипед.

Друга категорія – «міцні середняки». До неї належать такі відомі бренди, як Kellys, Author, Merida. Giant, Ardis, Shwinn та ін. Ціна таких моделей – $250-400. За своїми споживчими якостями вони підійдуть більшості споживачів, які хочуть мати якісний велосипед «для дозвілля». Їх типові ознаки – полегшена алюмінієва рама, посилені ободи коліс, зручна посадка. І не в останню чергу – репутація бренду, підтверджена багаторічним досвідом виробництва.

Вища категорія представлена брендами Scott, Fuji, Felt, Ghost та ін. Ціновий діапазон – від $400. Свої фірмові плюси має кожен із цих виробників. Наприклад, у Scott дуже широка гамма моделей і є широкі можливості для модернізації. Цілком реально купити «базовий» Scott за $400, обладнати його професійною групою навісного обладнання, наприклад, від Shimano, і в результаті отримати дуже якісний велосипед за раціональні гроші.

Топ-ліга велосипедів починається від $1000 і верхньої межі немає. Карбонові рами, високотехнологічні гальма та ободи, особлива аеродинаміка сідел – однак, новачок навряд чи відчує практичну різницю між всім цим багатством, розрахованим на колишніх профі-велогонщиків або людей, для яких велосипед є багаторічним хобі усього життя.

Втім, варто пам’ятати – на вашому велосипеді їздитимуть не гроші, які ви за нього заплатили, а ви самі. Тому найкращий велосипед – не той, який коштує дуже дорого, а той, на якому приємно, зручно і цікаво кататися саме вам.

Поширені типи велосипедів

Шосейний – призначений для швидких поїздок по дорогах з гарним покриттям. Його ознаки – тонкі колеса великого діаметру, гладенькі шини, відсутність амортизаторів, «гнуте» кермо, низька посадка велосипедиста.

Двохпідвіс – гірський велосипед, обладнаний передніми та задніми амортизаторами. Призначений для їзди з гори (даунхілл) або сильним бездоріжжям (фрі-райд).

Хардтейл – різновид гірського велосипеда, який має амортизатори-вилки. Типовий компромісний варіант для комбінованого використання (асфальт – ґрунт).

BMX – трюковий велосипед для фристайлу, стрибків тощо. Його ознака – низька рама підвищеної міцності, колеса невеликого діаметру, на осях коліс можуть бути спеціальні опорні трубки (пеги).

 
ARTДата: Понедельник, 14.09.2009, 12:35 | Сообщение # 3
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 23
Репутация: 1
Статус: Offline
РЕМОНТ
Перше і саме головне - це відсутність люфтів(вільного ходу робочої області вилки, втулки чи оськи вліво-вправо або вгору-вниз).
Люфт прибирається за рахунок гайки, яка піджима весь механізм - це конуса в колесі, плоска гайка в рулі або ж гайка в механізмі оськи.
Після цього на шу гайку, якою м підтягували, треба законтргаїть. Для цього наша робоча гайка досить тісно закручується зверху іншою гайкою. Це робиться для того, щоб під час катання не порозкручувалися робочі гайки, які тримають підшипники всередині робої області.

!!Не перестарайтеся шановні.
Основною помилкою при прибиранні ефекту люфта є те, що початківці перетягують робочу гайку або сильно затягують фіксуючу.
Побічним ефектом даних дій є то, що хід робочої області буде ДУЖЕ тяжким (наприклад павильно зібрана і затянута вилка із встановленим рулем при її розкручуванні, має зробити 2-3 кола без будь-яких ознак притормажування. А перетянута вилка із рулем зробить один ато і пів обороти)

 
ARTДата: Воскресенье, 18.10.2009, 20:52 | Сообщение # 4
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 23
Репутация: 1
Статус: Offline
Що краще купувати?? Дорогий comanche, kellys, gary fisher... чи, можливо щось із дешевших велосипедів?

Таке питання ставить більшість людей, які хочуть купити собі якісний велосипед для прогулянок по місту, екстремального катання чи туристичних маршрутів.

Що ж, я працюю з велосипедами близько 5-ти років cool і в цій статті хотів би поділитися своїми спостереженнями.


Велосипеди з дорогого класу зарекомендували себе доволі непогано. Так вони мають алюміневу раму, яка є напрочуд легка і велосипед можна нести на плечі, майже не відчуваючи його ваги. Так, там стоять перемикачі Shimano. Так, це є розрекламований велосипед.


Велосипеди більш дешевших марок можуть мати дешевшу комплектацію - звичайні обода(не капля), перемикачі не Shimano, стальну раму, тормоза V-Brake.

Що ж...обсудимо окремо кожен параметр:

Обода звичайні та капля. Обод капля може витримати різке зіткнення із стовпом чи бардюрою при швидкості 50-60 км\год обод витримує більшу нагрузку. Але чи проводить хтось із нас настільки екстремальні випробування для велосипеда і чи розганя його хто до таких швидкостей. Так, я згідний, що такий обод буде незамінний для тих, хто катається по пересічній місцевості, де ми маємо справу з ямками - горбиками, камінчиками та землею в полі. Але в умовах міста, на чорному асфальті це не зіграє аж ніякої ролі, ще й якщо велосипед береться не для екстремального катання.
Ціни:
Капля 120 грн
Простий 80 грн

Перемикачі Shimano. Перемикачі - це ті ручки, якими ми клацаємо і цепок, за рахунок того що ми натягуємо чи відпускаємо трос, перескакує на вищу чи нижню зірку. Shimano...shimano. Так, це НАЙКРАЩІ на даний момент перемикачі в світі. Так це перемикачі, які зроблять ваше пересування комфортним та простим. Адже як приємно, коли ти один раз клацнув і воно відразу перемкнуло....романтика.
Але є ті ж самі перемикачі Power, які себе доволі непогано показали при випробуваннях. Power так само успішно перемидає цепок на всі зірки, не доставля ніякого дискомфорту під час руху, нема ніяких зайвих шумів під час їх використання.
А тепер щодо цін:
Shimano 40 - 150 грн
Power 20 - 80 грн

Рама стальна та алюмінева. Алюмінева рама є напрочід легкою. Велосипед з такою рамою не тільки приємно покатати, а і поносити на собі.
Та тільки питання для чого береться велосипед? Щоби катати чи носити на собі. Крім того заварити алюміній можливо, але це дорого і "геморойно". Якщо, раптом, щось сталося із вашою рамою, Ви зможете її успішно заварити, якщо захочете зекономити гроші на новій
Ціни:
Стальна рама 26" від 500 грн
Алюміній від 1000 грн

А тепер я Вам представлю велосипед, який має алюмінієву раму, протиударні колеса(капля), перемикачі Shimano, тормоза колодочні v-brake


Це Ardis Kaliber і коштує він 1300 грн.... happy

Крім того близько 1\3 від суми, яку Ви сплачуєте за брендовий велосипед, Ви віддаєте за МАРКУ!!! А отримуєте все ті ж саму раму та два колеса biggrin

Більше велосипедів можна подивитися у нашому магазині

Прикрепления: 1452490.jpg (43.8 Kb) · 0177480.jpg (69.5 Kb) · 6797071.jpg (80.7 Kb)
 
ARTДата: Понедельник, 26.10.2009, 22:33 | Сообщение # 5
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 23
Репутация: 1
Статус: Offline
Настройка переключателей скоростей (перекидки, передач) в горных велосипедах

!!!ОЧЕНЬ ВАЖНО!!!
Перед началом настройки перекидки нужно отпустить трос, который идет от ручного переключателя скоростей (ручки на руле) к механизму переключения скоростей.
После завершения операции настройки, нужно натянуть трос снова.

Итак приступим...

Передний переключатель скоростей.
На нем есть два основный, интересующих нас, болта. Я их подписал цифрами 1 и 2.
Болт 1 находится ближе к раме велосипеда.
Он отвечает за то, чтобы цепок не слетал с самой нижней звезды на шатуне.
Поэтому если у вас цепок слетает с нижней звезды, надо болт вкрутить. Достаточно будет 2-3 оборотов.
Если цепок не перекидается с большей звездочки на меншую - нужно отпустить болт.

Болт 2 находится ближе к самой большой звездочке на правом шатуне.
Болт номер 2 отвечает за то, чтобы цепок не перекидывало за самую большую звездочку на защиту.
Если цепок не накидывает на самую большую звездочку, нужно отпустить болт.
Если цепок перекидывает за звездочку - болт затянуть.


Механизм заднего переключения скоростей - компанйола, тоже имеет два болта.
Я их, так же как и в предыдущем примере обозначил цифрами 1 и 2.
Болт 1 находится выше или ближе к раме.
Он отвечает за то, чтобы цепок не выскакивал за пределы самой большой звездочки семерика (шестерика, пятерика...), чтобы компанйола не втянулася колесом (не чеплялса за спицы в своем крайнем верхнем положении).
Если цепок не перекидывется на самую верхнюю звезду, нужно отпустить болт.
Если цепок перескакивает - затянуть.

Болт 2 отвечаэт за то, чтобы цепок не соскакивал с самой нижней звезды.
Болт затянуть, если цепок соскакивает.
Отпустить - если цепок не перескакивает на самую нижнюю звездочку.

КСТАТИ!

Очен важным параметром для переднего механизма переключения передач есть высота перекидки над самой верхней звездой в самом крайнем положении.
Этот параметр должен колебатся в пределах 2-5мм.

Удачи Вам в ремонте Ваших велосипедов! happy

Прикрепления: 4268801.jpg (113.6 Kb) · 2872003.gif (59.2 Kb) · 2874337.jpg (140.9 Kb)
 
ARTДата: Среда, 28.04.2010, 09:30 | Сообщение # 6
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 23
Репутация: 1
Статус: Offline
Больше статей в нашем новом разделе на сайте
http://motovelo.at.ua/news/velosipednye_stati/1-0-18
 
ARTДата: Четверг, 01.07.2010, 17:42 | Сообщение # 7
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 23
Репутация: 1
Статус: Offline
Я думал, что до этого дойдет не скоро. Но...
Сегодня я отвечу на, как я считаю, один из глупых вопросов.
Итак, вопрос формулируется следующим образом:

- Я купил велосипед, а он у меня через пару месяцев сломался.

Маленькое отступление(отвечая на этот вопрос я имею ввиду горные велосипеды. Т.к. беседы были только про них)

Ребята. Если Вы покупаете горный велосипед, который стоит меньше $100 или в районе $150, то не стоить думать о том, что этот велосипед заменит военный танк. Такие велосипеды не предназначены для dounhill'инга, для триала и прочих видов экстремального катания.
Гуляя по Интернету Я нашол жалобу паренька на велосипед 777. Если честно, Я был в полнейшем шоке, узнав что он на нем занимается dounhill'ом. Да йолки да моталки!!!...понятное дело, что велосипед за свои 1300 грн не выдержит таких нагрузок. На нем максимум на бордюры заскакивать можно.
Ребята! Название Триал эконом и цена 900грн не означает, что это велосипед для триала за такие деньги. Мне через месяц прикотили этот велосипед со !!!СОРВАНЫМ!!! семериком (задней звездочкой). Пацан тоже этот велосипед попробовал экстремально покатать.
Эти велосипеды предназначены для велосипедных прогулок. Это спокойное вращение педалей и светская биседа, сидя на седле велосипеда.
Да, бывали и случаи заводского брака, но эти вопросы решались бесспорно и мгновенно.

Мой Вам совет. Если Вы знаете, что ребенок будет катать велосипед не во дворе по асфальту, то купите велосипед подороже. К примеру тот же Zevs, Kaliber, Forward
Не экономьте тех пару сотен гривен...чтобы потом не пришлось их тратить на ремонт

 
Форум » Велосипедный, мотоцыклетный форум. Форум велосипедистов, мотоцыклистов » Велосипедный форум » Ответы на часто задаваемые вопросы (Выбор, ремонт, настройка велосипеда)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Суббота
18.05.2024
18:21

Интернет магазин по продаже мототехники, велотехники, детских товаров, коляски, ролики, самокаты, автокресла.
Купить недорого велосипед детский, дорожный велосипед, горный велосипед, складной велосипед Салют, Ardis, Ocean, Azimut, Mustang; мотоциклы, мопеды, мотороллеры, скутера Viper, Zongshen; самокаты, ролики, автокресла, скейты и коляски в Киеве очень просто, заходите к нам!
Продажа велосипедов детских дешево, дорожных, горных, складных велосипедов Салют, Ardis, Ocean, Azimut, Mustang; скутеров, мопедов, мотоциклов Viper, Zongshen; детских колясок, автокресел, роликов, самокатов, скейтов - наша работа.
Велосипеды детские, горные, дорожные, складные, Салют, Ardis, Ocean, Azimut, Mustang; скутера, мопеды, мотоциклы, Viper, Zongshen; автокресла, коляски, ролики, самокаты, скейты и запчасти к ним - это то, на чем мы специализируемся.
Широкий выбор техники вы найдете именно у нас — Велосипеды детские, горные, дорожные, складные, Салют, Ardis, Ocean, Azimut, Mustang; скутера, мопеды, мотоциклы Viper, Kanuni, Zonder и Zongshen.
Если Вы определились - звоните +38(099)525 73 36; +38(098)022 97 01.
Мы на ЖЖ Мы в Google
Продвижение веб сайтов

Rambler's Top100 Украинские интернет-магазины в первом каталоге магазинов Украины
Copyright BikeMaster © 2024

Сайт управляется системой uCoz